çaylak arama

Özel Arama

akan başlıklar

30 Haziran 2010 Çarşamba

Tech Deck


Şimdi bildiğiniz üzere, kısa zaman önce reklamlarında parmak kadar kaykaylarla, hiperaktif bi punk back ground müziği eşliğinde, fiziğe aykırı hareketler yapılan tech deck denen uyuz bişe çıktı.
İlk gördüğümde nefret ettim, ama sonra arkadaş baskısıyla aldım. (kaykay seçme aşaması bir ömür)
Şimdi bu olayın kaykayı var, merdivenler falan yapmışlar güzel görünüyo falan, ama ne kadar uğraşsamda o adam gibi zıplatamadım kaykayı neyse zamanla olur dedim.
3 haftadır sraforlu karton üstünde işi gücü bıraktım alıştırma yapıodum 1 cm ye yakın zıplattım sonra. (kaykayım uçuyo şahitlerim var)
Sonra düşündüm ben ne için yapıyorum bunu diye amaç bulamadım.
Sonra arkadaşıma da aldırdım karşılıklı oturup zıplatıyoruz şimdi.
Beyninin değer yargıları 20 dakika ile 35 dakika tech deck ile oynadıktan sonra kaybolduğu için "aslında iimiş haa, olum half tube satılıyo ondan da alalım" demeye başlıyosunuz
bu konudan bahsetmemdeki amaç şudur ki bu saçma şeyi sözlüğe de bulaştırmayı düşünüyorum turnuva yapalım mutlu olalım diye.
tohumları hazırlıyorum (joker gülüşü) kardeşimin doğum günü hediyesi bilin bakalım ne olacak
tabiiki tech deck.
sonra oradan onun arkadaşına diyerek bulaşacak size ulaşacak
sonra dünyayı ele geçirecek.
ollie yaptık şimdi sıra nollie de.
şöyle bir sıkıntı var zeki müren diksiyonuna sahip olmadığınız sürece insanlar siz nekadar bastırarak "tek dek" derseniz deyin "tek tek" (ibrahim tatlısesten inciler döktüren bile oldu) anlıyolar. onun için yazılı vermek daha mantıklı geliyo bana.

1 yorum:

  1. teck deck bencede saçma aldım ama arkadaş baskısıyla şimdi giç ilgimi çekmiyo saaana katılıyorum teck deck geçici bi moda

    YanıtlaSil